Default sorting Sort by date (newest) Sort by date (oldest) Sort by title (A-Z) Sort by title (Z-A) OperationStarfall_GroundStationaryDrone12 GamePlay Scopi Drone Author By Rutger Oudenampsen Hallo en welkom. In deze blogpost ga ik wat vertellen over het creeëren van een nieuwe enemy type; de ground stationary drone, genaamd: Scopi. Qua code in elkaar gezet door Brendan Ossebaar en Mauro Hendriks,… Read More VFXscreengrab Animation VFX: scopi drone, magnetic platform & power orb Author By Rutger Oudenampsen Hallo en welkom. In deze blogpost ga ik vertellen over mijn creatieproces van de Visual Effects voor de Scopi Drone, Power Orb pick-up animaties en de hover VFX voor de magnetic platform. Dit is voor… Read More cover-min Game Development Water Shader Author By Piter Groot Welcome to this showcase of our stunning water shader created in Unity using Shader graph! In this post, I will showcase the capabilities of our water shader, the problems we encountered and how we dealt… Read More 2024_06_06_0n3_Kleki Custom Tools Waypoint System Author By Ferron de Witte Wat zijn Waypoints en waarom worden ze veel gebruikt in games? Waypoints zijn specifieke punten in een gamewereld die als navigatiehulp dienen voor objecten zoals spelers, vijanden, en bewegende platforms. Ze worden veel gebruikt in… Read More Prev 1 2
OperationStarfall_GroundStationaryDrone12 GamePlay Scopi Drone Author By Rutger Oudenampsen Hallo en welkom. In deze blogpost ga ik wat vertellen over het creeëren van een nieuwe enemy type; de ground stationary drone, genaamd: Scopi. Qua code in elkaar gezet door Brendan Ossebaar en Mauro Hendriks,… Read More
VFXscreengrab Animation VFX: scopi drone, magnetic platform & power orb Author By Rutger Oudenampsen Hallo en welkom. In deze blogpost ga ik vertellen over mijn creatieproces van de Visual Effects voor de Scopi Drone, Power Orb pick-up animaties en de hover VFX voor de magnetic platform. Dit is voor… Read More
cover-min Game Development Water Shader Author By Piter Groot Welcome to this showcase of our stunning water shader created in Unity using Shader graph! In this post, I will showcase the capabilities of our water shader, the problems we encountered and how we dealt… Read More
2024_06_06_0n3_Kleki Custom Tools Waypoint System Author By Ferron de Witte Wat zijn Waypoints en waarom worden ze veel gebruikt in games? Waypoints zijn specifieke punten in een gamewereld die als navigatiehulp dienen voor objecten zoals spelers, vijanden, en bewegende platforms. Ze worden veel gebruikt in… Read More